Цей модуль допоміг мені зробити висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання.
При виконанні учнями навчальних проектів, я розглядатиму створення для них різних умов. Коли навчальні потреби різних учнів задовольняються, в них підвищується мотивація навчання та покращуються їхні оцінки.
Кожному учню потрібна індивідуальна підтримка та адаптація навчального матеріалу до його особливостей.
Учням також потрібне середовище, яке б дозволило їм використовувати
свої сильні сторони та задовольняти свої навчальні інтереси при
отриманні знань та формуванні навичок.
Присутність у звичайному класі учнів із різноманітними навчальними
особливостями і потребами – це особливий виклик для вчителів. Але з
іншого боку, вміння вчителя враховувати та задовольняти різні навчальні
потреби учнів може призвести до багатогранного різноманітного корисного
навчального досвіду для всіх учнів.

Комментариев нет:
Отправить комментарий